Hero image.
Technologia i gościnność: Jak poprawić doświadczenia gości.
22.09.2024
5min

Branża hotelarska stale się rozwija i dąży do udoskonalenia standardów obsługi poprzez poszukiwanie nowych sposobów na podniesienie ogólnego doświadczenia gości. Poszukując hotelu, goście zwracają uwagę na wiele aspektów. Wybór często pada na obiekt, który nie tylko zapewnia nocleg, ale oferuje także wyjątkową obsługę, komfort oraz posiada spersonalizowaną ofertę.

Doświadczenie gości oraz pozytywny wizerunek

Doświadczenie gości oraz pozytywny wizerunek hotelu składa się z kilku fundamentalnych elementów, z których każdy gra kluczową rolę w kreowaniu ostatecznej opinii przyjeżdżających.

Przyjazna atmosfera w hotelu nie zależy jedynie od atrakcyjności lobby czy restauracji hotelowej, ale także od wyjątkowego zespołu hotelowego. Świetna obsługa to nie tylko powitanie gości po imieniu, ale także znajomość ich preferencji z poprzednich pobytów, oferta indywidualnych rekomendacji dotyczących posiłków, zajęć i innych spersonalizowanych usług.

Dając gościom poczucie ważności poprzez zapewnienie wyższego poziomu personalizacji w swoim hotelu, zwiększysz lojalność odwiedzających, liczbę pozytywnych recenzji, a także zbudujesz silną reputację w porównaniu z konkurencją.

Znaczącą rolę w poczuciu komfortu w hotelu odgrywa jakość zakwaterowania, określona przez czystość i dbałość o szczegóły. Zapewnienie udogodnień, estetyki oraz poczucie prywatności, których celem jest stworzenie atmosfery “domu z dala od domu”.

Coraz więcej osób poszukuje wyjątkowych doświadczeń, takich jak lokalne atrakcje, warsztaty czy wycieczki zorganizowane przez hotel. Lokalna kuchnia serwowana w restauracji hotelowej to również sposób na wzbogacenie pobytu.

Technologia, a wygoda gości

Wykorzystanie nowoczesnych technologii jest kluczem w budowaniu pozytywnych doświadczeń z pobytu gości w Hotelu. Wspomagają one np. w transakcjach, dostępie do informacji lub dokonaniu rezerwacji. Implementacja aplikacji hotelspot (cyfrowego concierge’a) dostarcza więcej niż tylko bazę informacji – nasza aplikacja umożliwia gościom m.in.: przeglądanie udogodnień hotelowych, ofert specjalnych, rezerwację miejsc na wydarzenia hotelowe, zamówienie room service, taksówki czy odkrywanie lokalnych atrakcji.

Personalizacja w gościnności oznacza dostosowanie usług i doświadczeń do indywidualnych preferencji gości. Wiedza o zainteresowaniach czy motywach podróży może pomóc Ci lepiej oferować spersonalizowane usługi. Osoba, która podróżuje z rodziną, może skorzystać z pakietów wycieczek, czy atrakcji przyjaznych rodzinie, podczas gdy goście, podróżujący w parze mogą skorzystać ze spa i kolacji. Indywidualne doświadczenia dają gościom pobyt, którego szukają co prowadzi do wzrostu zaangażowania wśród odwiedzających, zachęcania ich do powrotu i rekomendowania Twojego hotelu znajomym.

W coraz bardziej napędzanym technologią świecie, przyszłość usług concierge można zobaczyć w nowych technologiach, co czyni je bardziej wydajnymi niż kiedykolwiek, zarówno dla gości, jak i zespołu hotelowego. Hotelspot zapewnia natychmiastową pomoc i spersonalizowane rekomendacje za pomocą DigitalPOD oraz za pośrednictwem smartfonów gości. Codzienna analityka sprawia, że oferowane usługi concierge są wyjątkowymi i spersonalizowanymi doświadczeniami dla gości.

Dzięki aplikacji hotele mają możliwość promowania wydarzeń hotelowych, takich jak seanse filmowe, warsztaty kulinarne, czy wspólne kibicowanie. Hotelspot to idealne miejsce do wyświetlenia ofert lokalnych atrakcji turystycznych, na przykład park wodny, muzea, restauracje itp.

Digital POD dostarcza szybką i skuteczną informację niezbędną dla gości 24/7 eliminując potrzebę czekania przy recepcji. Przeciętnie zameldowanie gości trwa 8 minut na gościa, tworząc długie kolejki i bardzo stresujące środowisko. Nasze narzędzie pomocne jest nie tylko dla osób odwiedzających Twój hotel, ale także dla teamu hotelowego, który zostanie wyręczony w prostych czynnościach takich, jak udzielanie informacji o godzinach otwarcia, dostępnych usługach, czy wykupienie biletu do atrakcji turystycznych co efektywnie zwiększa zadowolenie gości i zachęca ich do powtórnego skorzystania z usług hotelu.

Dzięki hotelspot, hotele otrzymują raporty z wykorzystania DigitalPODa, co pomaga w analizie zaangażowania gości, przyrostu z umieszczania reklamy i wizytówek, a także popytu na konkretne usługi i atrakcje turystyczne. Hotelspot nieustannie zbiera informacje co pomaga osobom zarządzającym obiektami noclegowym w podejmowaniu najbardziej świadomych decyzji dotyczących zmian, które należy wprowadzić w ich obiektach w czasie rzeczywistym.

Dobre praktyki hotelowe

Hotele powinny dążyć do przyjęcia praktyk przyjaznych dla środowiska, takich jak redukcja odpadów, efektywność energetyczna i wspieranie lokalnych społeczności. Pokazuje to odpowiedzialność społeczną hotelu i jego zaangażowanie w zarządzaniu środowiskiem.

Stworzyliśmy rozwiązanie, które pozwala na eliminacje drukowanych informatorów hotelowych oraz ulotek informacyjnych. Aplikacja hotelspot dostarcza możliwość umieszczenia wszystkich kluczowych informacji na ekranie DigitalPOD, który dostępny jest 24/7 w lobby hotelowym. Najważniejsze – wszystkie informacje są aktualizowane online w ciągu kilku sekund!

Hotelspot pomaga w ograniczeniu ilości zużytego papieru i wspiera operacje przyjazne dla środowiska. Przyjmując technologie cyfrowe, takie jak hotelspot, hotele mogą zmniejszyć zużycie papieru, przenosząc takie rzeczy, jak ulotki, menu i katalogi dla gości na cyfrowe nośniki. Wdrożenie systemów cyfrowych pomaga hotelom zmniejszyć zużycie papieru, obniżyć koszty i poprawić wrażenia gości dzięki bardziej wydajnym i usprawnionym procesom.

We współczesnym świecie hotelarskim hotelspot wyróżnia się jako narzędzie, które nie tylko ułatwia zarządzanie procesami, komunikacją, informacją, ale także znacznie poprawia wrażenia gości. Wykorzystując technologię w celu wzmocnienia tradycyjnych wartości hoteli, hotelspot wyznacza nowy standard branżowy.

Tagi:
  • #cyfrowyconcierge
  • #hotel
  • #hotelspot
  • #technologia
  • concierge
O autorze:
avatarAnastasiia Vakhovska

© Copyright 2024 SpotStay