Hero image.
Dostępność w turystyce: jak hotelspot pomaga przezwyciężyć bariery językowe i wiele innych.
14.10.2024
3min

W dobie rosnącej świadomości na temat potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz różnorodnych wyzwań związanych z barierami językowymi i wiekowymi, technologia staje się kluczowym narzędziem w dążeniu do większej inkluzyjności. Branża turystyczna i hotelarska, stara się udostępnić jak najwięcej udogodnień, dla osób które tego potrzebują. Hotelspot jest rozwiązaniem i przykładem innowacyjnej platformy, która nie tylko wspomaga recepcję i jest narzędziem do generowania dodatkowego przychodu, ale również pełni rolę przewodnika głosowego, oferując wsparcie dla osób z różnymi potrzebami.

Inkluzyjność w branży hotelarskiej.

W branży hotelarskiej inkluzyjność oznacza zapewnienie równego dostępu do usług dla wszystkich gości, niezależnie od ich indywidualnych potrzeb, niestety nie w każdym hotelu dzisiaj można znaleźć pokój dla osób z niepełnosprawnościami albo obsługę posługującą się językami obcymi. W kontekście osób z niepełnosprawnościami, seniorów oraz osób borykających się z barierami językowymi, tradycyjne metody obsługi mogą być niezbyt dobrze dostosowane, albo niewystarczające dla spełnienia wszystkich potrzeb. W tym miejscu technologia wkracza z pomocą, oferując rozwiązania, które znacznie poprawiają komfort podróżowania i pobytu. Jest to także idealne rozwiązanie dla osób starszych, którzy mogą mieć trudności w korzystaniu z nowoczesnych technologii.

Hotelspot z asystentem głosowym oraz tekstowym.

Przewodnik głosowy hotelspot jest dostępny 24/7, a więc zawsze jest w stanie pomóc tym, którzy tego potrzebują. Dostępny w wielu językach, co ułatwia komunikację gościom, którzy nie mówią w języku kraju, w którym przebywają. System tłumaczy kluczowe informacje i odpowiada na pytania, eliminując bariery językowe. Aplikacja mobilna hotelspot zawsze jest pod ręką, a więc może udzielić gościom niezbędnych informacji, nawet z dala od hotelu i przekierować klientów poprzez cały system, udzielając im wyczerpujące odpowiedzi.

Przyszłość inkluzyjnych rozwiązań w turystyce.

Technologia przewodników głosowych taka jak w aplikacji hotelspot, stanowi istotny krok w kierunku większej inkluzyjności w branży hotelarskiej. W przyszłości można spodziewać się dalszego rozwoju takich rozwiązań, które będą jeszcze bardziej dostosowane do indywidualnych potrzeb gości, zapewniając im komfort i łatwy dostęp do wszelkich informacji. Świat technologiczny nieustannie rozwija się, a aplikacja hotelspot razem z nim.

Dzięki takim innowacjom, podróżowanie staje się bardziej przyjazne i dostępne dla każdego.

Tagi:
  • #ai
  • #concierge
  • #hotelspot
  • #Inkluzyjność
  • #technologia
O autorze:
avatarAnastasiia Vakhovska

© Copyright 2024 SpotStay